PRAVIDLÁ SPRACOVANIA RECENZIÍ

spoločnosti CALBUCO s.r.o., IČO: 04084357, so sídlom Varšavská 715/36, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Česká republika, zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, sp. zn. C 242070, zastúpená Dominikom Píchalom, konateľom,

pre webovej stránky www.grizly.sk (dále jen “e-shop”).

Recenzie, ktoré uverejňujeme priamo v našom e-shope, sú overené a môžu ich uverejňovať len registrovaní zákazníci. Túto možnosť budete mať priamo pri produkte v e-shope. 

Recenzie získané prostredníctvom Heureka.sk alebo na základe nami zaslaného e-mailu sú overené recenzie.  Pochádzajú výlučne od zákazníkov, ktorí si recenzované produkty v e-shope skutočne zakúpili.

Ako môžem ohodnotiť zakúpený produkt?


  1. Hodnotiť produkt na našom e-shope môžete priamo na danom produkte. Recenzie overujeme, preto je tento spôsob hodnotenia technicky možný len pre registrovaných zákazníkov, ktorí sa prihlásia do svojho účtu na našom e-shope. Vtedy sme schopní overiť, že ste si u nás skutočne zakúpili výrobok, ktorý hodnotíte. 


  1. E-maily s odkazom na vloženie recenzie obdržíte, pokiaľ nevyjadríte nesúhlas so zaslaním e-mailu s odkazom na vloženie recenzie prostredníctvom Heureka.sk. Nesúhlas môžete udeliť počas procesu objednávania bezprostredne pred odoslaním objednávky.


Ako je zabezpečené, že recenzie produktov nie sú falošné?


Vloženie recenziu. Recenzie na tieto produkty môžu zanechať len zákazníci, ktorí si zakúpili produkty na našich webových stránkach. Toto sa vykonáva cez:

  1. Vkladanie recenzií do e-shopu. Ak zákazník zadáva nové hodnotenie priamo na webovej stránke e-shopu, je to technicky možné len pre registrovaných zákazníkov. V zadanom hodnotení kontrolujeme meno, e-mail a číslo objednávky, aby sme overili, či si zákazník recenzovaný tovar skutočne zakúpil. Preto sa vaše hodnotenie nemusí na našej webovej stránke objaviť hneď. Ak zadanú recenziu nespárujeme s uskutočneným nákupom, neuverejníme ju.


  1. Heureka.sk, ktoré je odovzdaná informácia o zakúpenom produkte (objednávke) a Vaše meno, priezvisko a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávať hodnotenie nášho e-shopu iba u zákazníkov, ktorí u nás nakúpili a hodnotia užívateľskú skúsenosť alebo produkt, ktorý zakúpili.


Ako mám postupovať v prípade, že mi odkaz na hodnotenie produktu nebol zaslaný?


Do 14 dní od obdržania objednávky máte možnosť nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu info@grizly.sk a potom vám bude zaslaný odkaz.


Tieto pravidlá pre zobrazovanie recenzií sú platné od 30. 9. 2024.